תכנות מונחה עצמים בשפת JAVA

רשימת סרטונים

  • הורשה
  • פתיחה - מהי הורשה
  • מוטיבציה להורשה
  • דוגמה - המחלקות Student ו- Person
  • בנאים בהורשה
  • הרשאת protected
  • הרשאות ו- package
  • סיכום הרשאות
  • מחלקות ומתודות final
  • סיכום
  • תרגיל 1 - חתולים
  • תרגיל 2 - עובדים
  • פולימורפיזם
  • פתיחה ותזכורת
  • יצירת אובייקט יורש מהפניה לבסיס
  • instanceof
  • מהו פולימורפיזם והמנגנון
  • מחלקות ושיטות אבסטרקטיות
  • סיכום
  • תרגיל 1 - צורות
  • תרגיל 2 - סדרות חשבוניות והנדסיות
  • המחלקה Object
  • פתיחה
  • המחלקה Object
  • המתודה toString
  • המתודה getClass
  • המתודה equals
  • השימוש ב- Arrays.equals
  • השיטה hashCode
  • סיכום
  • תרגיל 1 - פיצה
  • חריגות
  • פתיחה
  • איך טיפלנו בבעיות עד היום
  • טיפול בבעיות באמצעות מנגנון מובנה
  • איחוד חריגות
  • דוגמה - קליטת קלט בשנית כשאינו תקין
  • חריגות מוכרות
  • המחלקה Exception
  • גלגול חריגות
  • הצהרה על זריקת חריגה
  • דוגמת המחלקה Clock- חריגות במחלקות
  • דוגמה- קליטת קלט כל עוד אינו תקין
  • דוגמת הכנת העוגה- מחלקות חריגות
  • בלוק finally
  • סיכום
  • תרגול - ציונים בכיתה
  • ממשקים
  • פתיחה
  • הצורך בממשק - הדוגמה Library
  • דוגמת Printable
  • דוגמת Animal ו- Noisable
  • ירושת ממשקים - דוגמת Athletable
  • ממשקים כהפרדה בין מה לאיך - דוגמת ממשק המשתמש
  • דוגמת הכנת הפיצה
  • מיון מערך טיפוסי בסיסי באמצעות Arrays.sort
  • הממשק Comparable - מיון מערך אובייקטים
  • Comparator - מיון לפי קריטריונים שונים
  • הממשק Comparable - חיפוש בינארי
  • הממשק Cloneable - שכפול מערך הטרוגני
  • המתודה clone
  • העתקה עמוקה באמצעות clone - דוגמת Circle
  • סיכום
  • תרגיל 1 - LivingThing
לייעוץ לימודי אישי התקשרו 03-9010270 או השאירו פרטים